SBF MEZUNU ÇİFTTEN MARKETING KİTABI: PAZARLAMA 3.0

Bu haberi bir arkadaşıma gönder

Bu haberi arkadaşıma gönder.


Adınız Soyadınız
E-Mail Adresiniz
Arkadaşınızın Adı Soyadı
Arkadaşınızın E-Mail Adresi

13.12.2010 - Fakültemiz 1986 mezunlarından Güventürk Görgülü ve Nesteren Şencan Görgülü, "yeni çağın pazarlama yaklaşımı" alt başlıklı "Pazarlama 3.0" adlı kitap çıkardılar.

Kitap, pazarlama uzmanları, yöneticiler, patronlar ve öğrencilerin yanı sıra konunun meraklılarını da hedefliyor. Uzun yıllar pazarlama alanında danışman olarak çalışan ve aynı zamanda yazılarıyla bu alandaki fikir üretimine katkı sunan Güventürk Görgülü ve Nesteren Şencan Görgülü'nün kitabı son on yılda pazarlama dünyasında tartışılan temel konuları ve teknolojinin getirdiği değişim dinamiklerini ele alıyor. Pazarlama 3.0, yeni çağın pazarlama anlayışının şirketlerde nasıl ele alınması, anlaşılması ve uygulanması gerektiğini ortaya koyuyor. Önümüzdeki 20 yıla damgasını vuracak yeni pazarlama anlayışının şifrelerini çözme iddiası taşıyan Pazarlama 3.0, iş dünyasında başarı için sahip olunması gereken en temel bakış açısını ve işin “olmazsa olmaz” kurallarını da okuyucuya aktarmayı amaçlıyor.

Üç bölümlük kitabın ilk bölümü gerilla pazarlamadan nöromarketinge, Mor İnek’ten Mavi Okyanus’a son on yılda pazarlama alanında dikkat çeken stratejik yaklaşımların bir derlemesi niteliğinde. İkinci bölümde strateji belirleme, müşteri ilişkileri ve yenilikçilik gibi başlıklar altında şirketlere yönelik uygulamalar ele alınıyor. Yazarlar, kitabın üçüncü bölümünde ise teknolojik değişimin pazarlama olgusunu nasıl değiştirdiği üzerinde duruyor. Kitabın sonuç bölümünde ise yeni çağın pazarlama anlayışı üzerine bir stratejik çerçeveye yer veriliyor.

Pazarlama 3.0 yalnızca pazarlama profesyonellerinin değil, yöneticilerin ve patronların, özellikle de KOBİ patronlarının okuması gereken bir kitap. Günümüzde pazarlama dünyasını şekillendiren önemli fikirlerin yanında, çok sayıda şirkette gözlemlenmiş bire bir uygulamalardan çıkan sonuçları da okuyucuyla paylaşarak, yöneticiler için yeni bir yol açıyor.

Yazar Güventürk Görgülü kitapla ilgili olarak şunları söylüyor:

"Bu kitap, '10 adımda başarıyı yakalayın', '20 adımda şunu halledin' türü bir reçete kitabı değildir. Bu kitabın esas amacı, okuyucuya ilham kaynağı olabilmektir."



Kitap hakkında ayrıntılı bilgi isteyenler www.pazarlama30.com adresini ziyaret edilebilir.


Yorum Ekle

YORUMLAR


2793 kez görüntülenmiştir.

FOTOĞRAF ALBÜMÜ

Mezunlar Derneğimizin Mentorluk projesi olan
Mezunlar Derneğimizin Mentorluk projesi olan "Enderun Kapısı" 25. yıl etkinliklerinin ilki Işık Okullarında yapılan bir tanıtım toplantısıyla başladı

SON ÜYELERİMİZ


1988-FERRUH ÇINAR

2000-TURGAY YANAR

2008-JALE KOHEN